هوای حوا

هوای حوا

"دنیا زشتی کم ندارد، زشتی های دنیا بیش تر می شد، اگر آدمی بر آن ها دیده بسته بود ."
هوای حوا

هوای حوا

"دنیا زشتی کم ندارد، زشتی های دنیا بیش تر می شد، اگر آدمی بر آن ها دیده بسته بود ."

اصلا به دیدنم نیا

اصلا به دیدنم نیا

دوستت دارم را توی گل های سرخ نگذار

برایم نیار

اصلا به من

به ویلای خنده داری در جنوب

فکر نکن

سردرد نگیر

عصبی نشو

اصلا زنگ در، تلفن، خواب ، خیال ، خلوت مرا نزن

اینقدر نمک روی زخم من نپاش

اصلا نباش!

با این همه

روزی اگر کنار بیراهه ای عجیب حتی

پیدایم کردی

چیزی نگو

تعجب نکن

حتما به دنبال تو آمده بودم

 

روجا چمنکار

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:27 http://taranome-baran.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگ با شعرهای زیبا و دلنشینی دارین. مرسی که به کلبه ی دل نوشته هام قدم رنج کردین.
این شعرتون هم زیباست هر چند غم و گلایه و دوری توش موج می زنه اما دلنشینه .
میدونید لحن شکایت از مخاطب در شعر جالبش کرده و اخر شعر ک دلیلش رو نوشتین مثل ی داستان غافلگیر کنندس درود بر شما.

دوستت دارم را توی گل های سرخ نگذار

به ویلای خنده داری در جنوب

فکر نکن.

با این همه

روزی اگر کنار بیراهه ای عجیب حتی

پیدایم کردی

چیزی نگو

تعجب نکن

حتما به دنبال تو آمده بودم.

این تیکه هاشو دوست داشتم قشنگ بود آفرین ب شما.
بخصوص اون قسمت که نوشتین به ویلای جنوب خیلی جلب توجه میکنه چون معمولا ویلا شمال رو تداعی میکنه اما شما ویلای جنوبو اسم بردین . حقیقتش چون جنوبیم هم برام جالب بود . درود بر شما
ببخشید پر حرفی بنده رو موفق و مانا باشید دوست شاعر

درود بر شما
سپاس از حضور دلگرم کننده و پرمهرتان،خوشحالم که شعر رو دوست داشتید.
من هم با نظر شما در مورد "غافلگیری" موافقم.

(این شعر زیبا از کارهای سرکار خانم روجا چمنکار هست)

پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد