هوای حوا

هوای حوا

"دنیا زشتی کم ندارد، زشتی های دنیا بیش تر می شد، اگر آدمی بر آن ها دیده بسته بود ."
هوای حوا

هوای حوا

"دنیا زشتی کم ندارد، زشتی های دنیا بیش تر می شد، اگر آدمی بر آن ها دیده بسته بود ."

نزدیک نشو آقا


نزدیک نشو آقا
شما کلاه خودت را بچسب
من روسری ام را شل بسته ام که
باد بیاید و هر چه باداباد ! ماه در آید و
عریان تر از همیشه
زیر براده های سنگ و صدف و ستاره بخوابم
بلکه بار بگیرم از آب های این همه آزاد
لطفا کنار
کسی به شما نگفته از غلاف چرمی باتوم
بوی بهبود نتراویده تا به حال ؟
چشم
کم کم خفه می شوم آقا
من ریه هایم پر از هوای عفونت است
و
گرده ی زرد گل های بچه های خیابان
و صبوری بیهوده و این کرم ها
که تمام تنم را
تمام تنم را که بگردید هم
چیزی دستگیرتان نمی شود آقا
روی پیشانی گلبول های سفیدم
از نشانی نجات دهنده ای
خبری نیست


رویا زرین

نظرات 1 + ارسال نظر
باران جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:00 http://taranome-baran.blogsky.com

سلام دوست عزیز
به به بعد از مدتها شعر گذاشتین
اما چقد سیاسی
شعرای شاعرای زیادی هست از اونها بذارین ما هم فیض ببریم مرسی .
ببخشید انقد رک گفتم . موفق و شاد باشید

نه از مهر و نه از کین می نویسم
نه از کفر و نه از دین می نویسم
دلم از خون است می دانی برادر
دلم خون است از این می نویسم

سلام دوست عزیز
سپاس از توجه و محبتت.
از ابتدا با نیت نوشتن از مسایل اجتماعی این وبلاگ رو آغاز کردم.
ببخش اگر متن ها کمی غمگینه.

"من اگر تاریکم غمی نیست ، تو به فردا به روشنی بیندیش"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد