هوای حوا

هوای حوا

"دنیا زشتی کم ندارد، زشتی های دنیا بیش تر می شد، اگر آدمی بر آن ها دیده بسته بود ."
هوای حوا

هوای حوا

"دنیا زشتی کم ندارد، زشتی های دنیا بیش تر می شد، اگر آدمی بر آن ها دیده بسته بود ."

تقصیر شما نبود

می خواستم ، چشم هایم به رنگ فیروزه باشد و
گیسوانم از طلایی ذرت
بلکه گریخته باشم از سماجت این سیاهی بی انتهای موروثی
می خواستم زاده شوم
در اعتدال بنادر آزاد
می خواستم پدر ! چه طور بگویم
این شرم شرقی قرمز
کلافه ام کرده ست
می خواستم : با مرد مهربان نجیبی که عاشق من بود
می خواستی : دکتر شوم ، پدر
همراه با هزار آرزوی بلند دیگر برای من
اما من له شدم پدر
پدر
تقصیر شما که نبود ! بود؟


رویا زرین

نظرات 4 + ارسال نظر
باران دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:31 http://taranome-baran.blogsky.com

سلام آقا امین خوبین؟
چه شعر غمگینی خیلی غمگین چقدر سخته که آدم نتونه به آرزوها و به کسی که دوست داره برسه و مانعی داشته باشه و اون مانع عزیزترین آدم زندگیش باشه
امیدوارم که این سنتها شکسته بشه و از این اتفاق ها کمتر رخ بده و پدرهای مهربون ایران زمین منطقی برخورد کنن و دیکتاتوری جاشو به آزادی انتخاب بده امیدوارم.
مرسی قشنگ بود .

سلام،مرسی-نماز و روزه قبول.
بله غمگینه ولی حقیقت داره.

ماهی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:43 http://mahigir.blogsky.com/

اما من له شدم پدر ...
کاش اون شب بر شهوتت غلبه می کردی ! شاید قدم روی این زمین نمیدادم ...


باید تلو تلو بخــوریم زمونـــه رو
وقتی که مست نیستی، به بن بست میرسی...

«این جنایتی است که پدرم در حق من کرد، ولی من درحق کسی نکردم».
ابوالعلای معری

لیلیوم یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:21 http://leelium.blogfa.com

تقصیر خودمان هست باید جنبید
باید بیدار شد

بله باید بیدار شد و مهمترین قدم هم آگاه شدن و آگاه کردنه.
(از فقر فرهنگی نمیشه چشم پوشی کرد.)

تلار شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:05 http://man1zan.blogsky.com/

تقصیر پدر نبود... تقصیر خودمان بود و هست...

نامم را پدرم انتخاب کرد!
نام خانوادگی ام را یکی از اجدادم!
دیگر بس است!
راهم را خودم انتخاب خواهم کرد...


متاسفانه در بسیاری از خانواده ها دیکتاتوری وجود دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد