هوای حوا

هوای حوا

"دنیا زشتی کم ندارد، زشتی های دنیا بیش تر می شد، اگر آدمی بر آن ها دیده بسته بود ."
هوای حوا

هوای حوا

"دنیا زشتی کم ندارد، زشتی های دنیا بیش تر می شد، اگر آدمی بر آن ها دیده بسته بود ."

از آمدن و رفتن ما سودی کو*

روزها از پس هم می گذرند و من هر روز به این می اندیشم که آیا در مسیر درستی گام برداشته ام؟ هر روز داشته ها و نداشته هایم را مرور میکنم اما پیش از اینکه شمارش را شروع کنم استواری گام ها و ارزش داشته هایم را مرور می کنم که خیلی در قالب اعداد نمی گنجند و معیاری دیگر باید.

روزها از پس هم گذشتند و حالا دیگر سه سالی می شود که بخشی از این مسیر را در کنار همراهانی پیمودم  که همراهیشان دلگرمم می کرد به محکم تر بودن. همیشه پیام هایتان مرا مطمئن می کرد به مسیری که پیش گرفته ام و مهرتان در خستگی ها و نا امیدی ها دلم را قرص می کرد. خستگی از ناملایمات، از دیدن نگاه ها و خواندن پیام های افرادی که برنمی تابند زیبایی را که فارغ از جنسیت، از آدمیت به دور هستند. کم شمار هم نبودند اما حرمت حضورتان ناگزیر مرا از انتشار بازمی داشت.

دلم قرص است به همین امیدی که جوانه زده در دل هایمان برای دیدن دنیایی بدون تبعیض، عاری از ناپاکی، و نیک می دانم اگر من و توهمراه شویم دیری نیست که نور می تابد و روشن خواهد کرد تمام دل ها را، دنیا هارا. باشد که ما، پابه پای هم، شانه به شانه پیش رویم به سوی تعالی و در کنار هم برتر باشیم و ببالیم به اشرف مخلوقات بودن.

سپاس مهر ایزد را که ناممکن را ممکن می سازد ، از او می خواهم یاری ام کند تا من هم سهمی داشته باشم برای تولد زیبایی در برابری؛ هرچند ناچیز...


*خیام

نظرات 8 + ارسال نظر
من یک زنم یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:41

وقتی به دوش خاطره ها می نشانی ام
تا انزوای تلخ غزل می کشانی ام


خود را به سطر سطر نگاهت سروده ام
حتی اگر مچاله کنی و نخوانی ام

لیلای واحه یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 http://oasis313.blogfa.com

درود بر شما دوست گرامی
بسیار متشکرم بابت به اشتراک گذاشتن این متن زیبا، خیلی خوب پیامش رو درک میکنم، به خصوص که عمر واحه ی من هم حدودا سه سال بود...
امیدوارم افکار بلندی همچون شما سالیان سال در این عرصه باقی بمونند و با نور فهم و شعورشون و آگاهی دادن به سایرین، دنیای پیرانمون رو جایی بهتر برای زیستن کنند.
پیروز و پاینده باشید.

درود بر شما
بسیار نیک بختم برای حضورتون
بی شک برای موفقیت به همراهی همه دوستان فرهیخته چون شما نیازمندم.
(امیدوارم شما هم از تصمیمتون منصرف بشید و به نوشتن ادامه بدید.)
سرافراز باشید

تبسم سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:15

فقط بگو لعنت بر بی حجاب بی فرهنگ عقده ای منحرف

هیچ وقت دوست نداشتم از واژه لعنت استفاده کنم.
اعتقاد دارم که باید چیزی کاشت تا توقع برداشت محصول رو داشت. آیا فرهنگ سازی داشتیم؟آیا در رابطه با حجاب تفکر بدور از جنسیت و سلایق شخصی رو رواج دادیم؟

"به خود آ"

من یک زنم یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:56 http://khaabebaran.blogfa.com/

نفس بکش ...
در این هوای بارانی نفس های عاشقانه بکش و کمی مرا باور کن...

سلام
عنوان وبلاگتون رو دوست دارم و البته هدفش رو
و
لذت می برم از نگاه شما .
مطمئنم که توی هدفتون برای ساخت این وبلاگ موفق بودید و بهتون بابتش تبریک می گم
موفق باشید .
و ضمنا تاخیر منو ببخشید .

سلام
سپاس از همراهی شما
امیدوارم با همکاری دوستانی چون شما بتونیم ذره ای هرچند کوچک تغییر ایجاد کنیم.
سرافراز باشید

باران یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:55 http://taranome-baran.blogsky.com

سلام آقا امین
به به تولد وبلاگ قشنگ و پر از مهربونیتون رو تبریک میگم. خو شحالم کسانی چون شما هستند که از حقایق و مظلومیت و ناگفته های بانوان می نویسن ، هنوزم هم کسانی هستند که دل مهربونشون برای دفاع و پشتیبانی از بانوان میسوزه و میتپه.
امیدوارم قلمتون همیشه پر از جوهر محبت و حقیقت و مهربانی باشد . براتون بهترین ها رو آرزو دارم.
بازم تبریک میگم
هزاران درود بر شما

درود بر شما
سپاس از همراهی و هم دلیتون.
امیدوارم همگی با هم بتونیم به سوی دنیایی بدون تبعیض گام برداریم.
سرافراز باشید

زهرا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:48 http://bookplayer.blogsky.com/

تبریک برای سه ساله شدن و پایداریت در برابر نا ملایمات. به قول حافظ :
دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد
گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد
گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ
گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد
سود و زیان و مایه چو خواهد شدن ز دست
از بهر این معامله غمگین مباش و شاد
...

موفق باشی

بی شک حضور و همراهی دوست فرهیخته ای چون شما باعث دل گرمی من میشه
امیدوارم در ادامه راه نیز با نظرات سودمندتون همراهم باشید.
سرفراز باشید دوست عزیز

فرزانه جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:55 http://www.elhrad.blogsky.com

بنویسید دلسرد نشوید از نوشتن و بودن
بسیار می گویند و شنیده ایم که روزهای طلایی وبلاگستان سپری شده است اما اینها همانانند که می گفتند روزگار طلایی کتاب خوانی در مقابل عرصه مجازی به سر آمده است .
نا امید نباید بود از خلق کردن ... خلق کردن آگاهی

خرسندم از حضور و دل گرمیتون
چند سالی هست که وبلاگ نویسی میکنم( قبل از هوای حوا نیز در وبلاگ مینوشتم) و دنیای وبلاگ رو خیلی دوست دارم .
سرافراز باشید

تلار جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:43

همین همراهی ها همیشه دلگرممان میکند... هر چند دور

همیشه شاد باشی و سلامت امین جان

بی گمان حضور و همراهی شما در این مدت باعث دلگرمی من بوده و هست
سپاس از اینکه هستی دوست عزیز
سرافراز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد